Naruto: Akatsuki fight
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Naruto: Akatsuki fight

Vítejte na stránce o hře NTAF.
 
PříjemPříjem  PortálPortál  Latest imagesLatest images  HledatHledat  RegistraceRegistrace  Přihlášení  

 

 Díl 7-Temnota nebo světlo?

Goto down 
AutorZpráva
Anonymní
Anonymní




Díl 7-Temnota nebo světlo? Empty
PříspěvekPředmět: Díl 7-Temnota nebo světlo?   Díl 7-Temnota nebo světlo? Icon_minitimeThu Mar 11, 2010 10:22 pm

“Hurá už si se probral Sasuke.Kdo si doopravdy?Ty nemůžeš být Itachi!On je mrtvý.Ano máš pravdu nejsem Itachi,ale musel jsem použít tuto techniku,abych s tebou nemusel bojovat.Sasuke se snaží o pečetě zařve Oheň:Ohnivý drak.Nesnaž se tento úkryt je vybaven speciálními přístroji na tvou cakru,tedy jsi tu bezbranný.Co po mě chceš?Spíš co ty chceš po mě!Uvolnění. “A z oblaku kouře se objevil Assasin. “Aha tak si to ty.Mám tě požádat,aby si se přidal k nám do akatsuki.K vám těm ztroskotancům?Vždyť vás porazilo pár lidi jen a to máte být silná organizace,byl jsem v silnější organizaci,jak jste přišli na to,že bych se přidal zrovna k vám“?Z ničeho nic se tam objevil Madara.Dlouho jsme se neviděli Assasine.Ach to jsi ty?Ano já takže ty se k nám nepřidáš?Ne!Mám své vlastní plány.Hmmmmm Sasuke jdeme.Už zmiste. “
Někde jinde: